МОВЧАТИ НЕ МОЖУ...

Вірите, просто НЕ ЗМОЖУ ЗМОВЧАТИ!
Сьогодні відвідав пораненого зятя в госпіталі на Личаківській. 
Приніс з собою джентльменський набір чаї - води - цукри, листи воїнам АТО від дітей і дві стилізовані листівки - побажання, одна четвертого, друга третього формату. 
Посиділи хвилин 15, прикріпили скотчем ці листівки на голу стіну палати і раптом зайшла молоденька дівчинка - медсестра, яка в'їдливо запитала: "А хіба я вас не попереджала, що лікарі ЗАБОРОНИЛИ вішати ПОДІБНЕ на стіни?!
Не вірите - подивіться у восьмій палаті - ми там все поздирали!!! 
Бо потім скотч залишає на собі дрібненькі шматочки штукатурки, а на стіні залишаються мікроскопічні плямки?! Лікарі категорично заборонили ТАКЕ вішати!!! 
Негайно познімайте!!!"
Ми з донькою. категорично відмовились. 
Після цього медсестра почала методично відривати кінці плаката від КАФЕЛЬНОЇ ПЛИТКИ. З плакату відірвався ангелик і впав на підлогу. 
Усі поранені в палаті просто на якусь мить заклякли: "ЩО Ж ВИ РОБИТЕ?!!!!!" 
За пів хвилини з усім було покінчено...
По кутках стояла лише гробова тиша.
Панове бюрократи - медкерівники! 
Я не маю претензій до медсестри - вона у цій історії крайня. 
А до вас маю одне питання: ВИ - ОХ@ЇЛИ?!! 
Я пригадую як мої однолітки 50-річні дядьки з 80 - ї аеромобільної на Луганській ТЕС в Щасті не могли стримати потоків сліз, розглядаючи дитячі закарлючки: "Повертайся живим!" та листочок з інтернату з наївним: "У мене нема тата і мами і я хочу, солдатику, щоб ти нас усіх оборонив замість мого татка і повернувся до своїх діток". 
Мій товариш, Ромчик Онишквеич, може це підтвердити. І я плакав разом з ними. 
І тепер - зірвати листки, які дають цим людям ВІРУ В ТЕ, що їх знівечено і скалічено НЕ ДАРЕМНО!!! 
ВІЙНА ВЖЕ ЗАКІНЧИЛАСЬ і вони знову стають нікому не потрібні?!!! 
А саме так, вельмишановні, на жаль, і виглядає!!! 

Кажете антисанітарія і на малюнки лягає пилюка? А ви заглядали під тумбочки? 
Я - заглядав. Там у два пальці пилу. 
А хто з вас давав вказівку перед приїздом високого начальства заклеїти скотчем роздертий лінолеум на якому послизнувся і впав одноногий Андрій, який поки що від держави крім ордену "За мужність" нічого не отримав?!!!!! 
Ви коли небудь змінитесь?!! Ви станете людьми?!! Чи вам далі по х@р?!! 
Не потрібно видавати власну байдужість, бюрократизм і формалізм за таку необхідну для справжнього медика жорстокість! 
Чи оця галіма показуха важливіша для вас від душевного стану людей, котрі поки що окрім війни ні про що інше говорити не в стані?!! 
Як сказав боєць "Айдару" Сашко Косолапов, який зараз в реабілітації: "Це звичайне нічим незакамуфльоване СКОТСТВО!"


Здається, в Солженіцина є розповідь про начальника радянського концтабору, який наказав видоптати зелений квітник перед зеківським бараком, бо "нє положено!"
До речі, вже два дні в цю палату не заходив ЖОДЕН ВОЛОНТЕР. ВІЙНА ЗАКІНЧИЛАСЬ, панове?... 
Для цікавих: на зірваному медсестрою плакаті з картою нашої держави і білими ангелятками було величезними літерами виведено: "Україна - понад усе!!!"...((((((

Читайте также:

МОВЧАТИ НЕ МОЖУ...
1/ 2
Oleh
Загрузка...